You can now earn badges for reviewing your favorite shows! Read more

Sea Change

My favorite episode is season 2 episode 25 "Sea Change". I just love leo (cleo&lewis) my favorite couple used to be rikki and zane but now i think i lyke leo better. But sea change is my favorite because lewis breaks up w/ charlotte (haha in your face evil mermaid! lol) and he gets back w/ cleo and i thought it was soo sweet of Lewis to come and save her. Leo 4ever!!!

Comments

| Aug 19, 2008 4:34PM EDT
lol
| Aug 8, 2008 10:33PM EDT
u know it!!!!!!!!!!!11
| Aug 8, 2008 4:49PM EDT
haha thats okay zikki sounds kinda funny haha but i lyke it and yea tell be bout it zane is sooooo soooo soooo HOT!! haha
| Aug 8, 2008 2:42PM EDT
I love Lewis he is a really sweet guy but Cleo just gets on my nerves she complains way to much. Even though if they split up i would totally cry for three days. But Rikki is my favorite mermaid and Zane is sooooooooooooooo hot and soooooooooooooooooooooo sweet you know what I'm saying ( i like the name leo it's cute but i still like zikki more :) sorry
| Aug 5, 2008 9:51PM EDT
haha i used 2 2 HEHsportsfan52 but i seem to have lyked cleo and lewis more latley dont kow why i mean i cnt stand cleo in season 1 but in season 2 they are adorable!
| Aug 5, 2008 11:29AM EDT
I totally love Lewis and Cleo together but no affense I love Rikki and Zane together like forty millon times more
| Aug 4, 2008 1:58PM EDT
haha i dont everyone has there own oppinion! anywayz i rlly lyke leo haha its funny cuz i am a leo!
| Aug 3, 2008 9:07PM EDT
Ilovevolleyball, don't feel bad by gabbybrony's COMMENT!!! I think that the nickname is cute, they did that 4 Vanessa Hudgens and Zac Efron 2! iT'S On a poster. Sea change and the finale r my FAVS
| Jul 27, 2008 9:02PM EDT
first of all i think nicknames for h20 couples is stupid no affence and i think rikki and zane are better than cleo and lewis again no affence.
| Jul 26, 2008 8:01PM EDT
you can also call zane and rikki zikki
| Jul 26, 2008 12:54AM EDT
One of my faves too!

Post Comment

Want to comment on this post? First, you must log in to your SideReel account!